Tuesday 12 January 2016

Honeymoon Di Krabi - DAY 5

As'mualaikum w.b.t

Hari ni hari last kitorg kt Ao Nang....



Semalam dah booking van untuk hantar ke airport...booking dr agent tepi jalan je, flight kitorg pukul 1.45 ptg...kat Ao Nang ni, van yg akan hantar ke airport mmg dah siap2 time die ikut flight kite...so kalau flight kite pukul 1.45, van dtg jemput pukul 10 or 11 x silap aku...




bye-bye balkoni cantik...kalau ade rezeki rumah sendiri nnt, kitorg buat balkoni sebiji cam ni ye..sebagai tugu kenangan...heheh



bye-bye bilik 4301.......


tu pandang-pandang....mcm xnk balik je tu...hihi


On the way nk ke receptionist untuk check out....hotel ni serius cantik..memenuhi selera aku wan sebab konsep hutan2 rimba mcm ni...kalau aku, ade lift baruuuu aku suke...


depan pintu masuk hotel...dah settle pun check out...


ini kat gazebo luar hotel...sambil tggu van datang, kite bergambar la dulu kn..

Van yg jemput kitorg tu, van color putih..aircond kuat tp pemandu die bawak...Masha Allah...hazab skit....asal boleh aje die...dengan laju nye, dgn semua bonggol die langgar...terlambung lambung kitorg...naseb baik aku x pening..


Dah smpai airport krabi dah....lambat lagi flight kitorg jadi duduk2 jela sambil menunggu...airport die kecik je tp cantik, bersih dan selesa...


bye-bye krabi....sehingga berjumpa lagi....huhu

itulah die pengalaman kitorg sepanjang berhoneymoon 5 hari di krabi...rasa x puas sebenar nye...pulau kat sane cantik2...x puas lagi snorkeling...x puas lagi mengembara...insha Allah ade rezeki nnti, kitorg akan repeat semula ke sini...one fine day insha Allah....

smpai kat Malaysia lebih kurang pukul 4 lebih...ambik kereta kt bandar tasik selatan, sekali nk start enjin xleh hidup pulak...bateri kong...haha...ngade2 kereta aku tu, selama ni tggal berhari hari x start, elok je, ni tbe2 kong pulak...jeles la tu kite x bawak die.... :p

daa~~

No comments:

Post a Comment