Thursday 2 June 2022

Open House RYG 2022

Assalammualaikum w.b.t


Haii korang!! Belum habis lagi cerita raya. Since tahun ni dah takde pkp, jadi memang kita beraya sakan lah kan. Hihi.  My upline, Master Hasifah pun ada buat open house juga di club house rumah beliau dan telah menjemput saya, suami dan anak2. Cuma kebetulan ketika open house tu, adik ipar ada di rumah, jadi kakak bunga tak ikut kitorang. 

Banyak juga halangan sebelum sampai ni. First, sebab husband pagi2 lagi dah ke Shah Alam untuk tolong adik ipar kemas barang-barang untuk keluar dari rumah sewa dan jalan pula tersangatlah jammed. Tahun ni memang jammed luar biasa. Rasanya sebab orang balas dendam beraya sakan. Dari slot pukul 2 petang saya tukar ke pukul 3 petang dengan harapan husband sempat sampai rumah sebelum pukul 1 petang. Tapi terlewat juga. Kami gerak dari rumah pukul 2 lebih dan stuck atas jalan saja lebih 2 jam. 

Sampai di club house, dah lebih pukul 4, kalau ikutkan majlis sampai pukul 4 je tapi kak cip lanjutkan sebab ramai juga yang baru sampai waktu tu. Memang masing2 pun ramai yang sangkut jammed.

Sempat berselisih dengan dowline dan juga salah seorang leader saya Tha, tapi tak sempat nak bergambar atau berbual sangat. Tha kejar masa sebab husband dia kerja malam tu. Saya pula risau kalau sampai lambat sangat dan majlis dah nak habis. Mujurlah bila masuk je tengok majlis masih lagi berlangsung meriah dan makanan pun masih banyak. Have to say, kitorang memang lapar giler dah masa tu. haha

Okey so jom layan gambar


Ada official photographer dan booth untuk bergambar. So apa lagi memang tak lepas peluang lah kami. Sayang nya kakak bunga takde, kalau tak dah perfect family picture dah. Alahaiiii


Props ni semuanya atas ilham dan idea dari kak cip sendiri. Sangat cantik dan klasik. 

Saya dan erna bergambar bersama upline kesayangan kami, Master Hasifah. Erna juga adalah downline dan salah seorang leader saya. 

One more. Hehe

Saya berdua dengan erna pula. Kami berdua ni adalah strangers tapi asbab bisness shaklee boleh jadi member dan kamceng pula. hehe

Sayang nya Tha dah balik awal. Kalau tidak, dapatlah kami bergambar bertiga bersama sama. 




In shaklee, one business is always become family business. Id saya mewakili saya dan suami, manakala anak2 pula adalah pewaris kepada bisness ni nanti. Maksudnya mereka tak perlu bina bisness ni dari scratch sepertimana saya dan suami bina, mereka terus boleh warisi satu entire organisasi ni. You are so lucky my kids. 




Event haritu memang sangat meriah dengan makanan tapi dalam gambar yang photographer bagi ini saja yang sempat ambil. T_____T


Kek yang super sedap dan saya percaya harganya pastilah tidak murah. T____T

My cheeky boy


Di parkir club house sementara tunggu husband ambil kereta. Dapatlah jamu mata tengok exterior rumah orang2 kaya sekejap. Hehe

Kami gerak pulang lebih kurang pukul 6 petang dan sampai di rumah sejurus maghrib. Alhamdulillah. Being a shaklee family dan RYG family memang banyak sangat memberikan pengalaman buat kami. Saya memang sangat bersukur kerana dilorongkan ke jalan bisness ni. If korang berminat untuk bersama sama saya dalam keluarga shaklee ni, feel free to contact saya k 

Till then bye ~~

Macam biasa kalau korang nak order supplement Shaklee boleh contact Dhuri seperti kat bawah

Nur Akma Binti Mohd Yusof
Sms / Whatsapp: +6013-2331510
Personal Fb : Nur Akma Yusof
Instagram : akma.pursuericious 


Atau nak lebih pantas??


Click je link ni untuk beli secara online. Happy shopping guys!

No comments:

Post a Comment