Thursday 2 June 2022

RYG Turns 6

 Assalammualaikum w.b.t


Haii korang!! Entry ni dah lama peram. Haha. So untuk pengetahuan korang tahun ni adalah tahun ke-6 RYG ditubuhkan. Bermakna dah 5 tahun juga saya setia bersama RYG. Selalunya setiap kali sambutan anniversary RYG ni saya tak dapat datang sebab ada saja urusan lain yang menghalang. Tapi tahun ni Alhamdulillah dapat juga meraikan bersama sama dengan RYGian yang lain. Event diadakan di Everly Hotel, Putrajaya. Okey jom tengok gambar

Happy anniversary RYG

Dengan downline dan juga leader tersayang, Erna Aqilah


Sudah pasti lah tak sah kalau tak bergambar dengan upline kesayangan, Master Hasifah. Masih segar dalam ingatan saat2 pertama kali saya hubungi Master Hasifah 5 tahun dulu untuk mulakan perniagaan dalam bisness shaklee. Dan sejak itu juga Master hasifah telah tanpa jemu mendidik saya dari seorang sid sehingga mencapai rank coordinator shaklee pada hari ini


Saya juga adalah penerima CAR BONUS ACHIEVER Shaklee






More pictures of me 


If you wanna be a best, be among the best!



Bersama dengan leader2 RYG yang lain yang duduk satu meja dengan saya. 






Bergambar bersama dengan master-master RYG pula. Sambil bergambar sambil minta doa dari mereka untuk doakan saya pula menjadi next master coordinator


Bersama Kak Sya yang tak pernah lokek memberi tips. Walaupun kami ni buat bisness yang sama tapi masing2 tak pernah kedekut ilmu, tips dan pengalaman. Ukhwah kami dalam RYG ni sangat kuat terutama orang2 lama dalam RYG macam saya dan kak sya ni. hehe






Antara gambar makanan yang sempat saya snap. Banyak sangat makanan yang dihidangkan haritu sampai kekenyangan makan. 



Owh btw, outfit saya haritu saya beli onlein saja di Shein. Scarf dari Ariani manakala kasut pula last minit shopping di Ioi Mall, Putrajaya. 




Gambar-gambar saya kebanyakan nya memakai mask kerana SOP pada waktu itu masih ketat. Ini gambar yang suami ambil sebelum kami gerak ke Putrajaya.


Event berakhir pada pukul 4.30 petang. Saya dan erna pula selesai bergambar lebih kurang pukul 5.30 petang dan dijemput suami masing2. Hehe. Rumah saya dan Putrajaya tak jauh sangat jadi boleh lah suami hantar dan jemput. T_____T

Jadi, once again....Happy Anniversary RYG yang ke 6 tahun. 

Till then bye ~~

Macam biasa kalau korang nak order supplement Shaklee boleh contact Dhuri seperti kat bawah

Nur Akma Binti Mohd Yusof
Sms / Whatsapp: +6013-2331510
Personal Fb : Nur Akma Yusof
Instagram : akma.pursuericious 


Atau nak lebih pantas??


Click je link ni untuk beli secara online. Happy shopping guys!


























No comments:

Post a Comment