Wednesday 25 November 2015

Survey Hadiah Bunga.....Lagiii........

As'mualaikum w.b.t

hahaha...tajuk kat atas tu dah faham la kan....mcm ni la bila dapat mak bapak x tetap pendirian ni....
semalam x tunjuk pun kat wan pasal kemah yg aku jumpa kt 11 street tu sbb wan tbe2 ckp, usia mcm bunga ni sesuai kalau beli mainan yg meransang minda dia...punca nya sbb smlm habis smua mangkuk polisterin yg aku simpan die keluarkan pastu main ketuk2 kt lantai...tbe2 je wan ckp...."she needs her toys...a suitable one".....so aku pun tanye la..toys mcm mane yg sesuai...wan suggest carik yg mcm blok..yg boleh susun2 masuk dalam kotak dia...mcm gmbar kat bawah ni..


ok ke? aku rase mcm x ok la pulak sbb blok mcm ni bagi time hari biasa2 pun boleh je kan...time google tu terjumpa lak dgn ni...

trolley mainan ni cantik....sesuai jugak utk bunga sbb haritu kat rumah ana..ade mainan lebih kurang mcm ni..seronok die tolak sbb die pun nk belajar jalan kn...sesuai la sbb nama bnda ni pun trolley walker....cuma yg aku risau...lepas die dah pndai berjalan nnt dia akan bosan dgn benda ni...bazir pulak nnt...

hurmmm...so sambung lagi fikir...fikir....susah nya nk carik hadiah...nk bg hadiah kt suami pun x sesusah ni.....fikir punye fikir, tbe2 mcm nk belikan bunga emas pulak..hehe

gelang tangan??




pattern2 kat atas ni mmg aku suka....mesti comel kalau bunga pakai..

atau....

subang???




subang comel.....tp takut la pulak nk tindik awal sgt...huhu....tp kn emas tgh murah skrg ni...1 gram = RM146.....berbaloi jugak kalau beli emas...susah2 nnti boleh pajak....hahaha.....

so cmne ni........................................buntu2....xpe la..sambung buat keje dulu...nnt fikir semula...

daaa.....~~



No comments:

Post a Comment