Thursday 31 December 2015

Penutup 2015

As'mualaikum w.b.t

Alhamdulillah...harini merupakan hari terakhir di tahun 2015...banyak pahit manis berlaku tahun ni...kat bawah ni ucapan yg aku post kat fb..hehe


hehe...Alhamdulillah..rezeki kn, aku pun mcm x percaya je...x sngka dlm tempoh setahun ni aku telah membesar menjadi wanita dgn sebenar benar definisi...walaupun aku akui, bnyak lagi perkara yg aku harus belajar, tapi menjadi siapa aku pd hari ini mmg mcm sesuatu yg ajaib. menjadi seorg ibu, dengan pengalaman-pengalaman mengandung, melahirkan, menyusu, membesarkan anak2, betul2 telah mematangkan jiwa aku...doa aku semoga kebahagian keluarga kecil aku ni berkekalan hendaknya...insha Allah, Amin.

Tahun depan, menjanjikan sebuah kisah yg pastinya lebih mencabar lagi....bersama dua orang baby, dengan azam baru yg agak tough utk aku dan izwan...semoga kami berdua sepakat dan sama2 dapat merealisasikan nya..

ape azam aku? huhu...ok lah aku share kt sni...azam aku untuk tahun 2016 ni pertama skali, aku nk tutup akaun asb aku...simpanan dan dividen yg aku akan dapat nanti, akan aku simpan sehingga bonus aku keluar..insha Allah seminggu  sebelum chinese new year,

jadi harapan aku, semoga azam terbesar kitorg untuk simpan duit sebanyak yg boleh pd 2016 akan tercapai...doa2 kn ye...insha Allah....

oklah tu je..Selamat Tinggal 2015, selamat datang dan Selamat Menyambut Tahun Baru 2016....daa ~~


No comments:

Post a Comment