Tuesday 24 October 2023

Beli Kipas Murah Di Seremban

 Assalammualaikum w.b.t


Haii korang!! Sebenarnya benda pertama yang kitorang beli lepas dapat kunci rumah haritu adalah kipas. Tujuan nya supaya kitorang tak kepanasan time check defect rumah nanti. Tapi lepas beli ambil masa jugak lah untuk pasang sebab husband pasang sorang-sorang je. Kitorang tak upah orang pun sebab nak jimat. Plus husband pun dah biasa pasang kipas. Cuma take time lah nak siapkan semua. 

Plan asalnya Dhuri nak beli online je. Brand Rezo. Sebab Dhuri baca review brand ni agak bagus juga. Harga murah dan kipas dia laju. Dhuri nak beli 7 biji. 4 biji untuk bilik, 1 ruang tamu, 1 dapur, dan 1 lagi untuk family hall atas. Dhuri bajet rm2.5k. 

Tapi lepas sembang dengan ofismate Dhuri, dia cadangkan untuk Dhuri ke THT Seremban. Dia cakap dia beli kipas kat sana murah. Kebetulan Dhuri memang nak ke Semenyih pun untuk jumpa dengan designer kitchen kabinet kitorang. So lepas ke Semenyih kitorang terus ke THT Seremban. 


Kedai ni senang je nak cari cuma parking agak terhad. Kitorang kena tunggu sekejap sampai ada kereta yang keluar baru dapat parking

Customer service tip top. Kitorang memang puas hati dengan layanan dan info yang staff dorang bagi. Memang sangat membantu kitorang untuk buat pilihan. 


Kat sini memang husband yang pilih dan decide kipas macam mana yang okey. Dhuri cuma bagi syarat je nak kipas cantik untuk ruang tamu. Yang lain-lain tu Dhuri nak warna putih tapi warna putih banyak yang habis. Yang ada pulak, husband tak berkenan sebab performance kurang dia kata

So i ikutkan saja lah.. 

Kipas ruang tamu. Warna kipas ni coklat walnut. Brand tak sure. Nanti kitorang akan beli satu lagi untuk letak kat dining area. 

Kipas bilik master bedroom. Brand Mitsubishi.

Kipas bilik anak-anak dan guest room. Kipas ni kecik sikit sebab bilik dorang tak besar. Kalau beli panjang, takut sangkut. Brand Silenz. Memang betul-betul senyap ye. Tapi kipas ni laju tau. Angin dia kuat

Total kipas yang kitorang beli haritu 5 biji, rm1350. Yang mahal kipas master bedroom tu rm530. Kipas living room tu harga standard je 300 lebih. Kipas bilik yang lain agak murah, cuma rm160

So nanti kena tambah lagi satu kipas kat dining, kipas family hall, yard dan porch. Fuhh bertabah lah. Nak masuk rumah baru ni memang banyak pakai duit. Dhuri share je harga kat sini untuk panduan korang yang nak masuk rumah baru juga k.. Inilah tolak tambah duit yang kita kena sediakan. 


Till then bye ~~~


Macam biasa kalau korang nak order supplement Shaklee boleh contact Dhuri seperti kat bawah

Nur Akma Binti Mohd Yusof
Sms / Whatsapp: +6013-2331510
Personal Fb : Nur Akma Yusof
Instagram : akma.pursuericious 


Atau nak lebih pantas??

Click je link ni untuk beli secara online. Happy shopping guys!


No comments:

Post a Comment